Пристосування для ремонту вагонів

VM160-00.0.0.00

Установка для зміни та клепки п`ятників






         

      

       

      Установка призначена для зміни пошкодженого п'ятника хребтової балки вантажних вагонів, а також заміни пошкодженого заклепувального з'єднання.

       Установка складається з рухомого візка, який встановлюється на рейковий шлях. На ній розташований в нижній частині пневмогідробак з пневмогідропідсилювачем, який приводить в рух телескопічний гідроциліндр для підйому та опускання п'ятника під вагоном. Також пристрій для зняття п'ятника має механізм поперечного зміщення. Клепальна скоба призначена для виконання клепки заклепок п'ятника і живиться від пневмогідропідсилювача.

       Порядок виконання робіт:

       Перед демонтажем п'ятника необхідно різаком (або в інший спосіб) зрізати головки заклепок. Підкотити візок на робочу позицію та підключити його до мережі стисненого повітря через рукав зі стандартною головкою. Почати підйом знімач телескопічним гідроциліндром і відкоригувати положення штока щодо осі отвору п'ятника за допомогою механізму поперечного переміщення. Надійно закріпити п'ятник зі знімачем і зробити «зрив» опускання знімачів. У разі не відриву п'ятника спільно з опусканням знімача використовується пневмозубило.

       Для встановлення відновленого (нового) п'ятника необхідно закріпити його на знімнику, підняти та скоригувати положення щодо хребтової балки. Зробити клепку за допомогою гідроскоби.

 

VM161-00.0.0.00

 Установка для зміни поглинаючих апаратів

        Установку призначено для заміни поглинаючих апаратів спільно з тяговим хомутом при деповському ремонті, а також для транспортування знятих апаратів на ділянку ремонту.

         Установка складається з рухомого візка, який встановлюється на рейковий шлях. На ній розташований пневмогідропідсилювач, який рухає гідроциліндр для підйому та опускання опорної плити з установленим на ній поглинаючим апаратом. Також пристрій має спеціальний прес для стиснення поглинаючого апарату у хребтовій балці вагона перед зняттям.

        Порядок виконання робіт:

        За допомогою мостового крана візок встановлюється на колію ремонтного цеху. Після встановлення на колію візок підкочують під вагон для демонтажу апаратів. Стенд приєднується до живильної магістралі стисненого повітря та проводиться підняття опорної плити до вагона. Пневмогайковертом відкручуються болти підтримуючої планки і знімається апарат із хомутом тяговим та плитою опорною. Якщо апарат мимовільно не виходити, необхідно застосувати прес для стиснення. Його заводять біля отвір тягового хомута і розвертають так, щоб він своїми упорами зачепився за тяговий хомут. Виготовляється стиск апарату і разом із пресом опускають на візок.

         Установка зарядженого апарату проводиться наступним чином: відремонтований апарат із тяговим хомутом і упорною плитою встановлюється на опорну плиту стенда, здійснюється підйом і апарат заводитись у хребтову балку між переднім та заднім упорами. Встановлюється на болтах за допомогою пневмогайковерта підтримуюча планка.


VM162-00.0.0.00

Установка мобільна підтискання кришок люків

       Установка призначена для підтискання кришок люків напіввагону по контуру прилягання до країв люка напіввагону та виправлення дефектних місць її листа та обв'язок під вагоном.

       Установка складається з двох пневмогідропідсилювачів: 1 – для здійснення холостого ходу та 2 – для здійснення робочого ходу, робочого гідроциліндра, закріплених на візку. Пневмогідропідсилювач 1 конструктивно поєднаний з робочим гідроциліндром. Для підключення до пневмомережі установка комплектується гумовотканинним рукавом з кінцевим крановим краном. Для керування установкою на ній встановлений роз'єднувальний кран.

 

VM163-00.0.0.00

Установка кліпки фрикційних планок бічних рам візків вантажного вагона

 












     Установка призначена для виконання клепальних робіт на бічній рамі візка при заміні зношеної фрикційної планки або заміні окремих заклепок, що закріплюють планку.

        Установка складається із стійки, закріпленої на фундаменті, на якій закріплена поворотна консоль. На консолі підвішена клепальна скоба збалансована з противагою. Клепальна скоба живиться від пневмогідропідсилювача, встановленого в нижній частині стійки.

        Установка забезпечує своєю конструкцією простоту клепки та мобільність установки та зняття планок фрикційних.

VM164-00.0.0.00

Стенд розбирання та навантаження тріангелів

      Стенд призначений для розбирання, перевірки основних розмірів, часткового ремонту, випробування на вигин та складання тріангелів вантажних вагонів.

     Стенд складається з каркаса, на якому встановлена ​​стільниця з циліндрами для фіксації тріангеля при скручуванні гайок і зняття черевиків. У центральній частині стільниці розташовані отвори для опорних важелів і штовхачів для застосування навантаження при випробуванні тріангеля. Конструкція стенду передбачає одночасну роботу із двома тріангелями.

Порядок виконання робіт:

     Послідовність складання та випробування тріангеля встановлюється відповідно до інструкції з ремонту тріангелів ЦВ-0038:

     Кран балкою тріангель встановлюється на стіл та закріплюється на ньому за допомогою затискачів.

     Гайковертом розкручується гайка попередньо вибивши шплінти і знімається гальмівний черевик разом із наконечником тріангеля.

     Перевіряється різьблення цапфи та гайки калібром

     Тріангель направляючими подається на опорні площини і потім вставляється палець в отвори в тріангелі для його випробування.

     Включити механізм випробування тріангеля і не знімаючи навантаження, обстукати струну ручним молотком з масою головки не менше 0,8 кг.

    Тріангель, який пройшов випробування, збирається у зворотному порядку описаним вище.

 

VM166-00.0.0.00

Стенд випробування гальмівних циліндрів

     Стенд випробування призначений для пневматичних випробувань на густину відремонтованих гальмівних циліндрів.

      Стенд складається з запірного пристрою, в який поміщається циліндр у горизонтальному положенні, опорного столу та системи подачі стисненого повітря з пневморозподільником.

Порядок виконання робіт:

     Тельфером, або кран-балкою гальмівний циліндр встановити на опорний стіл, так що б циліндр отворами в лапах збіглися з виступаючими штирями. Під'єднати циліндр з живильною магістраллю стенду. Відрегулювати вихід штока так, щоб отвір у кронштейні збігся з отвором у механізмі фіксації та вставити палець, що фіксує.

      Відкривши запірний кран, довести тиск у циліндрі до необхідного при випробуванні (0,4 МПа). По закінченню випробування стравити повітря з циліндра, витягнути палець, що фіксує, і кран-балкою зняти гальмівний циліндр зі стенда.

 

 

VM167-00.0.0.00

Установка клепки люків напіввагонів

        Установка призначена для виконання клепальних робіт при заміні зношених петель кришки люка або заміні окремих заклепок.

         Установка складається із стійки, закріпленої на фундаменті, на якій закріплена поворотна консоль. На консолі підвішена клепальна скоба збалансована з противагою. Клепальна скоба живиться від пневмогідропідсилювача, встановленого в нижній частині стійки.

        Установка забезпечує своєю конструкцією простоту клепки та мобільність установки та зняття петель кришки люка напіввагону. 

К3.505.00.000

Стенд для перевірки дії автоматичного гальма

      Стенд призначений для перевірки дії автоматичного гальма: при гальмуванні, при повній відпустці, а також для перевірки густини гальма.

      Стенд складається з візка, на якому встановлений резервуар. Встановлені на стійці кран машиніста та манометри забезпечують легкість у керуванні та захист приладів від механічних пошкоджень.

     Конструкція стенду відповідає вимогам інструкції щодо ремонту автоматичного гальма.

Порядок виконання робіт:

 

     Установка підкочується до вагона і підключається до джерела стисненого повітря через з'єднувальний рукав. Після повного заповнення системи, підключити установку до випробуваного вагона через з'єднувальні рукави вагона та установки. Відкрити роз'єднувальний кран та заповнити гальмівну систему стисненим повітрям. Після заповнення системи розпочати імітацію режимів гальмування вагона через кран машиніста.

     Порядок випробування провести відповідно до інструкції з ремонту гальмівного обладнання вагонів ЦВ-ЦЛ-0013.

 

КТО.60.00.000

 Стенд випробування запасного резервуару

     Стенд призначений для гідравлічних випробувань відремонтованого запасного резервуара, а також для перевірки на герметичність.

      Стенд складається з каркаса, на якому встановлений герметичний бак для занурення резервуара у воду. У нижній частині розташована водяна станція та забірні труби з нагнітальним насосом.

Порядок виконання робіт:

      Послідовність випробування та контроль параметрів повинні проводитись відповідно до інструкції з ремонту гальмівного обладнання вагонів ЦВ-ЦЛ-0013.

      Тельфером, або кран-балкою, резервуар завантажується в випробувальний бак. До резервуару приєднується живильний шланг. При перевірці на міцність, резервуар заповнюють рідиною і доводять до необхідного тиску (10,5+0,5 кгс/см2). Витримавши необхідний час, резервуар оглядають наявність течі.

       Для перевірки на щільність резервуар приєднують до шлангу стисненого повітря і доводячи до необхідного тиск (6,0+0,5 кгс/см2) заповнюють його. Витік визначають за падінням тиску або за бульбашками, що з'явилися (якщо заповнювати бак рідиною). Витримавши необхідний час скидають тиск і резервуар, що пройшов випробування, виймається з бака.

   Конструкція стенду відповідає описаній в інструкції з ремонту гальмівної системи та виконує всі необхідні випробування.

 

КТО.100.00.000

Стенд для ремонту кришок люків напіввагонів

Стенд призначений для виконання комплексу робіт із ремонту кришки люка напіввагону:

- усунення локальних вм'ятин у полотні кришки люка за допомогою силових пневматичних циліндрів, встановлених на спеціальному порталі, який переміщається як у поздовжньому, так і у поперечному напрямках;

- усунення неплощинності кришки в цілому за рахунок переміщення окремо кожного силового циліндра в будь-яку точку плоскості кришки люка;

- Часткова заміна деталей посилення кришки люка;

- відновлення пошкоджених зварних швів із попередньо затиснутою кришкою на столі.

         Установка (зняття) кришки люка на стенд здійснюється за допомогою тельфера, підвішеного на консольному поворотному витягу.

Установка призначена для виконання клепальних робіт на бічній рамі візка при заміні зношеної фрикційної планки або заміні окремих заклепок, що закріплюють планку.

        Установка складається із стійки, закріпленої на фундаменті, на якій закріплена поворотна консоль. На консолі підвішена клепальна скоба збалансована з противагою. Клепальна скоба живиться від пневмогідропідсилювача, встановленого в нижній частині стійки.

        Установка забезпечує своєю конструкцією простоту клепки та мобільність установки та зняття планок фрикційних.

VM164-00.0.0.00

Стенд розбирання та навантаження тріангелів

      Стенд призначений для розбирання, перевірки основних розмірів, часткового ремонту, випробування на вигин та складання тріангелів вантажних вагонів.

     Стенд складається з каркаса, на якому встановлена ​​стільниця з циліндрами для фіксації тріангеля при скручуванні гайок і зняття черевиків. У центральній частині стільниці розташовані отвори для опорних важелів і штовхачів для застосування навантаження при випробуванні тріангеля. Конструкція стенду передбачає одночасну роботу із двома тріангелями.

Порядок виконання робіт:

     Послідовність складання та випробування тріангеля встановлюється відповідно до інструкції з ремонту тріангелів ЦВ-0038:

     Кран балкою тріангель встановлюється на стіл та закріплюється на ньому за допомогою затискачів.

     Гайковертом розкручується гайка попередньо вибивши шплінти і знімається гальмівний черевик разом із наконечником тріангеля.

     Перевіряється різьблення цапфи та гайки калібром

     Тріангель направляючими подається на опорні площини і потім вставляється палець в отвори в тріангелі для його випробування.

     Включити механізм випробування тріангеля і не знімаючи навантаження, обстукати струну ручним молотком з масою головки не менше 0,8 кг.

    Тріангель, який пройшов випробування, збирається у зворотному порядку описаним вище.

 

VM166-00.0.0.00

Стенд випробування гальмівних циліндрів

     Стенд випробування призначений для пневматичних випробувань на густину відремонтованих гальмівних циліндрів.

      Стенд складається з запірного пристрою, в який поміщається циліндр у горизонтальному положенні, опорного столу та системи подачі стисненого повітря з пневморозподільником.

Порядок виконання робіт:

     Тельфером, або кран-балкою гальмівний циліндр встановити на опорний стіл, так що б циліндр отворами в лапах збіглися з виступаючими штирями. Під'єднати циліндр з живильною магістраллю стенду. Відрегулювати вихід штока так, щоб отвір у кронштейні збігся з отвором у механізмі фіксації та вставити палець, що фіксує.

      Відкривши запірний кран, довести тиск у циліндрі до необхідного при випробуванні (0,4 МПа). По закінченню випробування стравити повітря з циліндра, витягнути палець, що фіксує, і кран-балкою зняти гальмівний циліндр зі стенда.

 

 

VM167-00.0.0.00

Установка клепки люків напіввагонів

        Установка призначена для виконання клепальних робіт при заміні зношених петель кришки люка або заміні окремих заклепок.

         Установка складається із стійки, закріпленої на фундаменті, на якій закріплена поворотна консоль. На консолі підвішена клепальна скоба збалансована з противагою. Клепальна скоба живиться від пневмогідропідсилювача, встановленого в нижній частині стійки.

        Установка забезпечує своєю конструкцією простоту клепки та мобільність установки та зняття петель кришки люка напіввагону. 

К3.505.00.000

Стенд для перевірки дії автоматичного гальма

      Стенд призначений для перевірки дії автоматичного гальма: при гальмуванні, при повній відпустці, а також для перевірки густини гальма.

      Стенд складається з візка, на якому встановлений резервуар. Встановлені на стійці кран машиніста та манометри забезпечують легкість у керуванні та захист приладів від механічних пошкоджень.

     Конструкція стенду відповідає вимогам інструкції щодо ремонту автоматичного гальма.

Порядок виконання робіт:

 

     Установка підкочується до вагона і підключається до джерела стисненого повітря через з'єднувальний рукав. Після повного заповнення системи, підключити установку до випробуваного вагона через з'єднувальні рукави вагона та установки. Відкрити роз'єднувальний кран та заповнити гальмівну систему стисненим повітрям. Після заповнення системи розпочати імітацію режимів гальмування вагона через кран машиніста.

     Порядок випробування провести відповідно до інструкції з ремонту гальмівного обладнання вагонів ЦВ-ЦЛ-0013.

 

КТО.60.00.000

 Стенд випробування запасного резервуару

     Стенд призначений для гідравлічних випробувань відремонтованого запасного резервуара, а також для перевірки на герметичність.

      Стенд складається з каркаса, на якому встановлений герметичний бак для занурення резервуара у воду. У нижній частині розташована водяна станція та забірні труби з нагнітальним насосом.

Порядок виконання робіт:

      Послідовність випробування та контроль параметрів повинні проводитись відповідно до інструкції з ремонту гальмівного обладнання вагонів ЦВ-ЦЛ-0013.

      Тельфером, або кран-балкою, резервуар завантажується в випробувальний бак. До резервуару приєднується живильний шланг. При перевірці на міцність, резервуар заповнюють рідиною і доводять до необхідного тиску (10,5+0,5 кгс/см2). Витримавши необхідний час, резервуар оглядають наявність течі.

       Для перевірки на щільність резервуар приєднують до шлангу стисненого повітря і доводячи до необхідного тиск (6,0+0,5 кгс/см2) заповнюють його. Витік визначають за падінням тиску або за бульбашками, що з'явилися (якщо заповнювати бак рідиною). Витримавши необхідний час скидають тиск і резервуар, що пройшов випробування, виймається з бака.

   Конструкція стенду відповідає описаній в інструкції з ремонту гальмівної системи та виконує всі необхідні випробування.

 

КТО.100.00.000

Стенд для ремонту кришок люків напіввагонів

Стенд призначений для виконання комплексу робіт із ремонту кришки люка напіввагону:

- усунення локальних вм'ятин у полотні кришки люка за допомогою силових пневматичних циліндрів, встановлених на спеціальному порталі, який переміщається як у поздовжньому, так і у поперечному напрямках;

- усунення неплощинності кришки в цілому за рахунок переміщення окремо кожного силового циліндра в будь-яку точку плоскості кришки люка;

- Часткова заміна деталей посилення кришки люка;

- відновлення пошкоджених зварних швів із попередньо затиснутою кришкою на столі.

         Установка (зняття) кришки люка на стенд здійснюється за допомогою тельфера, підвішеного на консольному поворотному витягу.